قابل توجه خانم های مجرده...
 
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید .......................…………♥ …………………………………♥ ……………………………….♥ ……………………………..♥ ……………………………♥ …………………………♥ ……………………….♥ …………………….♥ ………………….♥ ………………♥ ………….♥ ………♥ ……♥ …..♥ ……♥………………….♥…♥ ……….♥………….♥…………♥ …………..♥…..♥………………♥ ……………….♥………………..♥ …………….♥……♥…………..♥ …………..♥………….♥….♥ ………….♥ ………..♥ ……….♥ ………♥ ………♥ ……….♥ …………..♥ ……………….♥ ……………………..♥ ………………………….♥ ……………………………♥ ……………………………♥ …………………………♥ …………………….♥ ………………♥ ………….♥ …….♥ …♥ .♥………………………..♥….♥ ♥……………………..♥………..♥ .♥………………….♥…………….♥ ..♥……………….♥………………♥ …♥………………………………♥ …..♥…………………………..♥ ……..♥…………………….♥ ………..♥……………….♥ …………..♥…………..♥ ………………♥…….♥ …………………♥..♥ ONLY GOOD
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 216
تعداد نظرات : 57
تعداد آنلاین : 1

بـــــــــــــــــــــــاحال




آینده ای نه چندان دوری برای شما!!!!!



نظرات شما عزیزان:

عسل بانو
ساعت12:13---9 اسفند 1390
خودتــــــــــــــــــــــــــ ی
پاسخ:ok


بانو
ساعت23:47---6 اسفند 1390
بزار یه چیزایی رو برات روشن کنم دلسوز جان

کار من با دنیای مجازی گره خورده مسئول ارتباطات و روابط عمومی یه جایی ام که مجبورم بیام و کارامو انجام بدم...حد اقل 2 ساعت از روزو باید دائم تو این نت لعنتی مخ بترکونم

ولی واسه استفاده شخصی که نمیتونم در محل کار از نت استفاده کنم به خدا تا حالا یه بار هم وبم نیومدم از اونجا چون بیت الماله

ولی توی خونه 5 تا 7 دقیقه فقط در روز میتونم بیام وب

چون اصلا وقتشو ندارم

یه خانوم که باید آشپزی و کارای خونه و بیرون ....اصلا فکرشم نمیتونی بکنی که چقد سرم شلوغه

اینی هم که میام واسه ثبت شدن وبلاگ و یه جور عقده خالی کردنه وگرنه همسری همین حرفا رو از زبون خودم بیشتر دوس داره و عاشقانه هایی که در گوشش میخونم 1000000 برابر زیبا تر و دلچسب تر از ایناس که براش مینویسم

فقط مینویسم که بگم آره منم یه وبکی دارم همین....و بس...

یه چیزه دیگه اگه منو میشناسی که هیچی ولی اگه نمیشناسی بدون و میتونی هم بپرسی من و همسری حسود سازیم اساسی

همه اطرافمون حسرت علاقه ی ما 2 نفرو میخورن به حدی که بارها از زبون خودشون شنیدم که گفتن واقعا ما نمیدونیم شما چطور با هم اینقد مهربونیدو عملا هیچ مشکلی باهم نداریم مگر چیزایی کوچیک که ارزش نداره بهش بگیم مشکللللللللل....

پس 99% هم وجود نداره

تازه همون 7 یا 5 دقیقه ای که میام وب برای وبلاگم با همسری میام یعنی اون میره وب خودشو سر میزنه و خبرای تازه رو میخونه منم میام کنارش و به وب خودم سر میزن سوءتفاهم نشه اینطوریاس جریان ما...

و رفتن من از این نت لعنتی که فک میکنم اعتیاد میاره فقط به خاطر امتحانات و تموم شدن شارژ نتم بود ....هههههه

الان هم که مجبورم یعنی خودمو ملزم دونستم که جوابتو بدم چون خوب نیس توی سوء تفاهم بمونی

خلاصه ممنون که نگران زندگی منی

ولی نگرانیت بی مورده چون خدا رو شکر من هیچ مشکلی ندارم

خلاصه اینارو گفتم که اگه نمیدونی بدونی



خلاصه ممنون از دلسوزیاتون

سرتونو هم درد اوردم شرمنده ولی باید مسئله رو براتون روشن میکردم



خودت ميدوني...
ساعت16:46---16 دی 1390
یادمان باشدشاید شبی آنچنان آرام گرفتیم
که دیدار صبح فردا ممکن نشد...
پس به امید فرداها محبتهایمان را ذخیره نکنیم...
پس دوستت دارم تا آخرين لحظه....


می می
ساعت9:34---6 دی 1390


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







چهار شنبه 1 آذر 1386برچسب:, :: 16:52 ::  نويسنده : ضدحال